سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 95/11/12 | 11:39 صبح | نویسنده : آژانس مسافرتی فهیم گشت

رزرو و خرید بلیط پرواز ترکیش ایرلاین با آژانس مسافرتی فهیم گشت 

اگر مسافرت های هوایی را دارید پرواز ترکیش ایرلاین می تواند بهترین گزینه جهت خرید بلیط پرواز هواپیما باشد. آژانس مسافرتی فهیم گشت در خرید و رزرو بلیط پرواز ترکیش ایرلاین تخصص دارد و ارزان ترین نرخ بلیط پرواز ترکیش را به شما ارائه می کند. آژانس مسافرتی فهیم گشت جهت خرید و رزرو بلیط هواپیما از ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی استفاده می کند. که از جمله این آنها ایرلاین ترکیش است. در اینجا با ایرلاین ترکیش بیشتر آشنا می شویم.

پرواز ترکیش ایرلاین و بهترین نرخ بلیط پرواز هواپیمایی ترکیش

ترکیش ایرلاین 

پرواز ترکیش ایرلاین اولین شرکت هواپیمایی است که در کشور ترکیه تاسیس شده است. ترکیش ایر هواپیمایی ملی و دولتی کشور ترکیه محسوب می شود. فرودگاه اصلی این شرکت هواپیمایی , فرودگاه بین المللی آتاتورک می باشد. ترکیش ایر 331 فروند هواپیمای ایرباس، بویینگ و امبرائر، بعد از هولدینگِ لوفت‌هانزا را در ناوگان هوایی خود دارد. پرواز ترکیش ایرلاین بزرگ‌ترین ناوگان هوایی جهان را در اختیار دارد.

290 مقصد در سراسر جهان  هست که ترکیش ایر به آنها مسیر پروازی دارد. غذاهایی که در پرواز ترکیش ایر سرو می شود از غذای پادشاهان عثمانی الهام گرفته شده است. سرو غذای ترکیش ایر در جهان مشهور است. 

کلاس پروازی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین

رزرو بلیط ترکیش ایربلیط پرواز ترکیش ایر

 

  • بهترین ایرلاین اروپایی در سال 2011 و 2014
  • بهترین صندلی کلاس اکونومی در سال‌های 2011 تا 2013
  • ایرلاین برتر سال در سال 2013

از مهم ترین جوایزی است که پرواز ترکیش ایرلاین تا کنون دریافت کرده است. 

هواپیمایی ترکیش

ایرلاین ترکیش TUEKISH AIR LINE

fahimgasht.com

کلاس اکونومی  با امکانات صوتی و تصویری،  پورت USB و شارژ لپ‌تاپ و تلفن همراه

کلاس تجاری در این کلاس گیت چک گذرنامه‌ی این مسافران با مسافران عادی فرق می‌کند. همچنین جدا از مسافران کلاس اکونومی به هواپیما وارد و از آن خارج می‌شوند. همچنین خدمات گسترده و گوناگونی مانند پذیرایی خوشامدگویی، پیژامه و دمپایی برای خواب، منوی مخصوص غذا و نوشیدنی، سرو خاویار در سفرهای بین قاره‌ای و امکان کار با اینترنت نیز در این کلاس پروازی ارائه می‌شود

جهت خرید و رزرو بلیط پرواز ترکیش ایرلاین به مقصد مورد نظر خود با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تماس بگیرید. ما در سریع ترین زمان ممکن با ارزان ترین نرخ بلیط پرواز شما را رزرو می کنیم.

شرکت هواپیمایی ترکیش و خرید بلیط پرواز ترکیش با فهیم گشت

 

 

02177940055 

09101260496




  • مقاله سورس باز نیو | نمونه مقاله ها